Acht judoka’s van Yokoten Judo namen deel aan de laatste streekontmoeting van het seizoen in Klundert. Ondanks het mooie weer wisten zij de weg naar de wedstrijd te vinden.

In meerdere poules kwamen clubgenoten elkaar tegen. Zo trof Emma van Vugt haar clubgenoot Oliwier Sobczak, waarbij Emma dit keer aan het langste eind trok. Sara Schuurmans en Dennis Jansen lieten een energieke en aantrekkelijke partij zien.

Siem van Vugt had een korte wedstrijddag met één tegenstander, maar won beide partijen overtuigend. Jens Klomp viel op door zijn inzet en positieve houding in een sterke poule. Aiden van der Borg verraste met twee overwinningen in een pittige groep.

De dag leverde de volgende resultaten op: eerste plaatsen voor Emma van Vugt, Siem van Vugt en Sara Schuurmans. Tweede plaatsen waren er voor Oliwier Sobczak en Aiden van der Borg. Jens Klomp en Dennis Jansen eindigden als derde, terwijl Thomas Jansen vierde werd.

Aan het einde van het seizoen werden de eindbekers uitgereikt op basis van alle resultaten. Daarbij wonnen Siem van Vugt en Sara Schuurmans goud. Zilver was er voor onder anderen Emma van Vugt en Oliwier Sobczak. Aiden van der Borg behoorde tot de bronzen winnaars.